tiistai 13. marraskuuta 2012

Vanha rotsi ja uusi vanha rotsi

 

Olen aina ollut kallellaan nahkarotseihin ja on niitä minulla ollutkin. Pakko myöntää. Enää ( toistaiseksi)
on kaksi jäljellä. Muut olen myynyt/lahjoittanut ja yksi unohtui lentokentän kahvilaan. Harmitta vieläkin.
Vanhempi on enemmän kesä/syksy/kevät käyttöön. Se on Acnen malliston ensimmäisiä nahkatakkeja, ellei ensimmäinen. Se on mun suosikki.

Toinen suosikki ( kahdesta) on hiljattain tehty löytö Aritzona-liikkeestä Kruununhaasta. Liikkeeseen se oli kulkeutunut Arizonan  Ellan ohjailemana Köpiksestä. Siihen laitettiin musta tikkivuori ja olen valmis vastaanottamaan pakkaset ja viimat rokkityylillä.





Takki Acne, huivi Celine



Takki vintage, huivo Loewe

1 kommentti:

Rose kirjoitti...

Wau hienoja nahkatakkeja Helinä! ja ihana Celinen huivi